poniedziałek, 6 stycznia 2014

Firmoo, Sky Bowling i ćwiczenia

Kupiłam sobie okulary z Firmoo, bo swoje... połamałam. Ale wybaczam im, bo miały już z 8 lat.
Do współpracy mnie nigdy nie chcieli ( :D ), więc stwierdziłam, że skorzystam z oferty pierwsza para gratis. Wysyłka wyniosła mnie ok.59 zł, więc nie jest źle.

Wybrałam ten model KLIK
Nie jestem kompletnie fanką fioletowego, ale stwierdziłam, że nie mam na co czekać, bo te fajniejsze modele znikają ze strony w ciągu par chwil, a ja potrzebuję okulary na już. Nawet jeśli nie będą powalały na kolana, to ja i tak potrzebuje ich tylko na chwilę wieczorem po zdjęciu soczewek i rano przed założeniem.
Mam nadzieję, że jednak będą mi pasowały :D


A przed wczoraj byliśmy na kręglach w Sky Towerze. Było miło i przyjemnie :) Pośmialiśmy się trochę... szkoda tylko, że za każdym razem byłam 2 :D no ale nic, następnym razem na pewno będę najlepsza! :D

Wzięłam się trochę za siebie. Z dietą u mnie licho, ale zaczęłam ćwiczyć w sobotę. Mam takie zakwasy, że wczoraj nie mogłam się ruszać :D Ok. 16 idę znowu ćwiczyć. Jutro powinnam mieć przerwę, ale boję się, że po tej przerwie już nie wrócę do ćwiczeń, bo to mi się niestety często zdarza :(
Chciałabym się wreszcie ujędrnić, i nie mieć galarety zamiast nóg, pośladków i brzucha :/
Może tym razem dam radę :)


Buzia :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do góry!
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML