środa, 4 grudnia 2013

Rękawiczki do smartfonów z Avonu




Chciałam Wam dzisiaj pokazać rękawiczki, które kupiłam chyba z 2 tyg. temu.

Są to rękawiczki, które "współpracują" z ekranami smarfonów.





Powiem szczerze, że podchodziłam do tego sceptycznie i obawiałam się, że a nuż z moim telefonem nie zadziałają, ale na szczęście działają bez zarzutów.


Dla kobiet jest wersja różowa, natomiast dla mężczyzn wersja czarna, którą wzięłam dla tżta.

Wersja męska jest oczywiście też minimalnie większa.

Są to właściwie zwykłe rękawiczki, które możemy kupić na straganie za 8zł, tyle tylko, że mają końcówki 3 palców zrobione (chyba) z jakiegoś innego materiału.
Nie mam pojęcia co to za materiał, czy cokolwiek innego tam zastosowali.


To co mam tutaj na pewno do zarzucenia, to to, że rękawiczki bardzo szybko się zmechaciły.
Wiadomo też, że nadają się one na teraz, a nie na ostrą zimę, która już wkrótce do nas zapuka.

Cena jest w miarę ok, bo ok. 13zł. 

Co myślicie o takich rękawiczkach?
A może macie już takie?



Buziak,
Agg :*





10 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad takimi ale nie podobają mi sie więc pewnie nie skusze sie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój telefon smartfonem, nie jest ale jest dotykowym. Ale na dworze to ew odbieram połączenia, a ten przycisk jeszcze na szczęście mam normalny. Więc obędę się bez tych rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jak będę musiała to też się bez nich obejdę. W ostrą zimę odpadłyby mi ręce w tych rękawiczkach :D

      Usuń
  3. ta wersja kolorystyczna w ogóle mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy gadżet :) Pamiętam że jak miałam dotykowy telefon to zawsze starałam się jednak wystukać tego smsa jakoś rękawiczką.. a jak nie to przynajmniej odbierałam go klikając nosem ;D Niestety na odpowiedź znajomi musieli poczekać aż znalazłam się w ciepłym miejscu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej firm ma takie rękawiczki, widziałam ostatnio bardzo ładne chyba w Reserved i H&M - generalnie fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się przejść porozglądać, bo moje już się trochę zmechaciły :)

      Usuń

Do góry!
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML