niedziela, 9 lutego 2014

Mikael Blomkvist, hm?

Hej, tak jak pisałam wczoraj pojawiam się dziś z notką o książce.
Pisałam o niej chyba ze 2 posty temu. Chodzi o pierwszą część trylogii "Millenium" Stieg'a Larsson'a.

Od jakiegoś czasu ta książka była i w sumie jest hitem. Tytuł przewija się to tu, to tam.
Ostatnio znowu wzięło mnie na czytanie książek, więc jak po raz kolejny usłyszałam "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" stwierdziłam, że zobaczę co to za hit. Nie miałam pojęcia co to za gatunek, ani o czym to będzie.
W bibliotece oczywiście była wypożyczona, więc musiałam na nią czekać.




Dorwałam ją w ręce i na początku szło mi tak sobie, ale potem bardzo się wciągnęłam i czytałam ją gdzie tylko się dało. W pracy, w autobusie, po powrocie z pracy, przed pójściem spać.

Parę dni i ponad 600stron poszłooooo!

Co zrobiłam potem? Poleciałam do biblioteki po następną część! :D

Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że nie byłam świadoma, że film, który oglądałam rok temu był właśnie na podstawie tej książki - "Dziewczyna z tatuażem".

Jak przeczytałam książkę, znowu włączyłam film, żeby zobaczyć jakie są różnice i parę rzeczy zostało oczywiście pominięte. Co nie zmienia faktu, że film również ma swój klimat :)


Polecam Wam tą książkę bardzo serdecznie.
Naprawdę wciąga. Ja miałam momenty, że w trakcie akcji przeskakiwałam parę linijek tekstu, żeby szybciej się dowiedzieć co jest dalej :D


Pozdrawiam serdecznie i lecę czytać kolejną część :)

Buziak,
Agg :*





7 komentarzy:

  1. Połknęłam wszystkie 3 części i przy każdej było to samo - 200 stron nudy i nagle wir wydarzeń. Tylko, że 2 lata po przeczytaniu niewiele pamiętam, więc to chyba nie było aż tak dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam, jedynie film oglądałam ale skoro mówisz, że tak wciąga to na pewno przeczytam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że najpierw obejrzałam wszystkie części.. :) Ale może kiedyś sięgnę po książki bo są w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie przeczytać, bo film widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Do góry!
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML